Ağustos Ayı Aktivitelerim:

yazar:

kategori:

📚 Kitap : Venedik Taciri – William Shakespeare

📚 Kitap : İneklerin Gizli Hayatı – Rosamund Young

📚 Kitap : Ev – Nermin Yıldırım

📺 Dizi : Sara – Gölgelerin Kadını

📺 Dizi : Sirens

🎬 Film : Büyükanneler Restoranı

🎬 Film : Rüzgarı Dizginleyen Çocuk

🎬 Film : En Soğuk Düşman

🍱 Restaurant : Cups & Clouds

🏞 Gezi : Emirgan Parkı, Emirgan Korusu, Ortaköy

Daha önce gitmediyseniz mutlaka gidin. Gençliğimizde öğrenciyken piknik yapmaya giderdik. ( Mangal yapmak tabii ki yasak ) Harika bir manzarası, huzurlu bir doğası vardır. Ailecek , arkadaşlarla gidilip güzel vakit geçirilecek bir koru. Üstelik ücretsiz . Araçla gidecekseniz otopark bölümü var. Yürüyüş yapıp, doğanın içinde nefes alınabilecek bu yer hem de aslında şehrin ortasında.

🍳 Korunun içinde kahvaltı yapılacak yerler de mevcut.

🛝 Çocuklar için oyun bölümü , kum , aletler de gördüm.

🚢 Tepede kaldığı için boğazdan geçen gemilere karşı 🫖 çayınızı yudumlayıp

📖 kitabınızı okuyabilirsiniz.

İçerde gölet var. 🐢 Kaplumbağaları ,kuşları da izleyip fotoğraf çekebilirsiniz 📸

Otobüs durağının hemen arkasında bulunan küçük bir park. Koruya girmeden önce bu parkta dinlenebilirsiniz.

Gene öğrencilik yıllarımda yürüyerek sık sık gittiğimiz güzel Ortaköy. Az önce Emirgan da 2.köprü manzarasını izlerken , şimdi de diğer köprünün dibinde olmak güzel bir duygu.

🥔 Tabii meşhur kumpirini yemek için dükkanların önünde kararsız kalabilirsiniz.

🪭El emeği ürünlerden oluşan tezgahların arasında dolaşırken hatıra bir şeyler alınmalı.

🚙 Ortaköy gibi dar ve kalabalık turistik yerlere kendi aracınızla gitmemenizi tavsiye ederim. Otoparkta yer bulmak için vakit kaybetmeyin. Ayrıca bu nadide yerlerin tadını çıkarabilmek için tavsiyem erken saatlerde gidip dolaşmanızdır. Daha serbest olduğunda eziyet değil güzelliklerini göreceksiniz.

⛴️ Ortaköy’den Boğaz Turu’na da çıkabilirsiniz. Tarihi yalıların,sarayların yakınından geçerken boğazın ortasında olmak çok güzel bir his.

Tam da kahvemi içeceğim sakin bir yer bakınırken Cups & Clouds’u gördüm. Hatta o gün hava şansıma bulutluydu. Tam meydanda, tatlı bir mekan. Kahveleri de manzarası kadar güzeldi. Yolunuz Ortaköy’e düşerse tavsiye ederim.


Yorumlar

“Ağustos Ayı Aktivitelerim:” için bir yanıt

  1. Bir Kız avatarı
    Bir Kız

    Selam içeriklerini bayılıyorum,
    * İneklerle ilgili paylaşımın çok güzeldi by arada. Vejeteryan olarak inekleri çok seviyorum ve ben de bu kitaba bakacağım. 🐄🩵
    *Shakespeare okumayı çok seviyorum. 12. Gece ve Hırçın Kız favorilerimden. Venedik Tacirini okumadım ama kesinlikle bakacağım.
    *Rüzgarı dizginleyen çocuk çoook güzeldi, filmini izlemedim ancak kitabını okumuştum. Aşırı etkileyici ve motive ediciydi.
    * Daha önce Ortaköy’e gitmiştim. En yakın arkadaşım oradan gerçekten el yapımı standları ve kumpirleri çok güzeldi😋.
    Emirhansa gitmeden,m ama çok güzel görünüyor yapılacaklar listeme eklemeliyim.
    Bir sonraki gönderini sabırsızlıkla bekliyorum.
    Sevgilerle kal
    🩵

Bir Cevap Yazın

KİTAPLARDA YAŞAM sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin